طرح؛ دو هم‌تیمی که مدعی اصلی توپ طلا هستند

طرح؛ دو هم‌تیمی که مدعی اصلی توپ طلا هستند

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام و وینیسیوس جونیور در حال حاضر دو مدعی اصلی توپ طلا در سال 2024 میلادی هستند و باید دید که در نهایت کدام یک از آن ها این جایزه را به دست می آورد.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور در رئال مادرید در فصلی که گذشت موفق شدند فاتح رقابت های لالیگا و همچنین فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند. رئال مادرید در فصل 2021/22 هم فاتح این دو گانه شده بود و در آن زمان کریم بنزما برنده جایزه توپ طلا شد و حالا هم به نظر می رسد که یکی از بازیکنان رئال مادرید برنده این جایزه می شود.

وینی جونیور و جود بلینگام در رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای داشته اند. در فینال لیگ قهرمانان اروپا وینیسیوس جونیور روی پاس جود بلینگام موفق شد گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند.

رقابت های یورو 2024 و همچنین کوپا آمه ریکا در پیش است و عملکرد بلینگام به همراه تیم ملی انگلیس در جام ملت های اروپا و عملکرد وینی جونیور در رقابت های کوپا آمه ریکا به همراه تیم ملی برزیل می تواند تاثیر زیادی روی برنده جایزه توپ طلا داشته باشد و باید دید که شرایط برای این دو ستاره به چه شکل پیش می رود.

1471