وقتی نیمار در 23 سالگی تبدیل به کابوس نویر و بوفون شده بود

وقتی نیمار در 23 سالگی تبدیل به کابوس نویر و بوفون شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور در حال حاضر بازیکن الهلال عربستان است و بخش بسیار زیادی از این فصل را به خاطر مصدومیت از دست داده بود و اوضاع برای او خوب پیش نرفته بود.

به گزارش فوتبالی ، بهترین دوران نیمار جونیور، بدون تردید سال هایی بود که این بازیکن برزیلی در بارسلونا حضور داشت. فصل 2014/15 یک فصل فوق العاده برای نیمار جونیور بود. او در جمع آبی و اناری ها موفق شد فاتح سه گانه شد و برای اولین بار و آخرین بار در دوران حرفه ای خودش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

بارسلونا در آن فصل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ روبرو شد. نیمار جونیور در بازی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شد سه گل به مانوئل نویر بزند. از سوی دیگر در فینال بارسلونا با یوونتوس روبرو شد. نیمار جونیور در فینال هم موفق شد یک گل به یووه بزند و به این ترتیب دروازه بوفون را هم باز کرد. نیمار هم در نیمه نهایی و هم در فینال تبدیل به کابوس نویر و بوفون شد.

نیمار جونیور در حال حاضر 32 سال سن دارد و خیلی ها معتقدند که اگر این بازیکن حاشیه های کمتری داشت می توانست خیلی بیشتر موفق شود.

1471