افشاگری نصیرزاده درباره افرادی که به تراکتور ضربه می‌زنند

افشاگری نصیرزاده درباره افرادی که به تراکتور ضربه می‌زنند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل تراکتور می‌گوید برخی نفرات به واسطه عدم برآورده شدن درخواستشان برای تیم حاشیه سازی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور امروز با یکی دو خبرگزاری مصاحبه کرده، که در گفت و گو با تسنیم، موضوع مهمی را اشاره کرده و مدعی شده برخی نفرات در فضای مجازی طرفداری این تیم و روی سکوها، پس از برآورده نشدن درخواست‌هایشان برای تیم حاشیه‌سازی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره این موضوع گفته است:" یک نفر که در سکوها هم صاحب جایگاه است به صراحت اعلام کرده که منافع من با قهرمانی تراکتور تأمین نمی‌شود، بلکه متشنج بودن فضای اطراف تیم به من کمک می‌کند. افرادی که در گذشته به‌عنوان مدیر، معاون، سرمربی، بازیکن یا عناوین دیگر در باشگاه حضور داشتند و کارنامه‌شان هم برای همه مشخص است، از طریق ارتباطات خود حاشیه‌سازی کرده و درصدد نفوذ به باشگاه هستند. کسانی بودند در سالیان گذشته که به وسیله ارتباط نزدیک با بازیکنان و مسئولان باشگاه، ارتزاق می‌کردند، اکنون این فضا برای‌شان فراهم نشده و آنان نیز از سوی دیگر فشار می‌آوردند. برخی از فعالان عرصه‌های مختلف که به وسیله شغل‌شان به فوتبال نزدیک شده‌اند می‌خواهند در فلان معاونت یا بخش باشگاه فعالیت کنند که بلافاصله بعد از مخالفت‌مان، علیه ما در فضای مجازی جوسازی می‌کنند."

نصیرزاده می‌گوید کسی از او درخواست پول کرده ولی پس از امتناع وی در یکی از جلسات تمرینی در صف اول توهین کنندگان به نصیرزاده و بازیکنان حضور داشته است: «یکی از این افراد که شناخته شده هم است، در مواجهه با من، پس از تعریف و تمجید فراوان درخواست پول کرد که گفتم به کسی باج نمی‌دهم. چند روز بعد، او در یکی از جلسات تمرینی در صف نخست توهین‌کنندگان به بازیکنان و من حضور داشت! البته می‌دانم هدفش فقط پول نیست، عاشق دیده‌شدن و جذب فالور است. فردی پیامک زده من همانی هستم که در ورزشگاه سکته کردم لطفاً به من هم کمک مالی کنید. می‌دانم اگر کمک نکنیم، جو دیگری علیه تیم و در رأس آن مدیریت باشگاه درست خواهد شد. نمی‌توانم بیشتر از این توضیح بدهم و هواداران که خیلی هم باهوش هستند، این افراد را بشناسند."

1997