مقصد غیرمنتظره‌ای که لوکاکو در مورد آینده‌اش مطرح کرد

مقصد غیرمنتظره‌ای که لوکاکو در مورد آینده‌اش مطرح کرد

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو ستاره بلژیکی تصور می کند که بازگشتش به اندرلخت زودتر از چیزی که خیلی ها تصور می کنند، رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو با شایعات زیادی در مورد پیوستنش به ناپولی و میلان مواجه شده است.  این بازیکن فصل خوبی در رم داشت و مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار گرفته است. گفته می شود که کونته می خواهد او را به ناپولی ببرد در حالی که میلان گفتگوهایی با چلسی برای جذب این مهاجم داشته است. حالا اما گزارشات حاکی از آن است که این بازیکن در آینده ای نه چندان دور به باشگاه سابقش اندرلخت ملحق خواهد شد. 

لوکاکو در مصاحبه با رسانه های بلژیکی گفت:" دلم برای مادرم و فرزندانم تنگ شده است. در هجده سالگی کشورم را ترک کردم. بازگشتم به فوتبال بلژیک قطعا رخ خواهد داد، خیلی زودتر از چیزی که فکرش را بکنید اما در حال حاضر فقط روی تیم ملی تمرکز دارم. محبت هوادارانی را حس می کنیم که خیلی خوب از ما حمایت کرده اند. از رسانه ها می خواهم که بی دلیل بنزین به آتش نریزند و اجازه بدهند که به جلو حرکت کنیم." 

لوکاکو در این فصل دوازده گل در رم به ثبت رساند و در سن 31 سالگی باید در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.  لوکاکو یکی از لیدرهای تیم ملی بلژیک در یورو به شمار می رود و امیدوار است که اولین جام بزرگ خود در سطح فوتبال ملی را کسب کند. 

4125