واکنش خرید جدید اینترمیامی به هم‌بازی شدن با مسی

واکنش خرید جدید اینترمیامی به هم‌بازی شدن با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی فراینا ، خرید جدید باشگاه اینتر میام، می گوید که بازی کردن در کنار مسی برایش همچون تحقق یک رویاست.

به گزارش فوتبالی، پدیده 20 ساله آرژانتینی به صورت قرضی و یک ساله با بند خرید 1.5 میلیونی از بوکا جونیورز به اینتر میامی ملحق می شود. این مدافع میانی در ابتدا قرار است که به تیم رزروها ملحق شود اما امیدوار است که به زودی به تیم بزرگسالان برسد و در کنار مسی بازی کند. فراینا بیان کرد:"بسیار مشتاق و هیجان زده هستم تا با این چالش جدید مواجه شوم. از همه افراد در اینتر میامی و بوکا تشکر می کنم. از نظر بدنی و ذهنی برای رویارویی با این چالش  آماده هستم. این یک رویاست که در یک جلسه تمرینی در کنار بهترین بازیکن دنیا حضور پیدا کنم. هدف اصلی من این است که در این تیم باشم. با کوله باری از امید به تیم ملحق می شوم." 

این بازیکن توان حضور در پست دفاع چپ را هم دارد و هنوز حضورش در تیم بزرگسالان اینتر میامی قطعی نیست اما او امیدهایش را برای هم بازی شدن با مسی از دست نمی دهد. فراینا قراردادی یک ساله با اینتر میامی امضا کرده است و به صورت قرضی در تیم آرژانتینی توپ خواهد زد. وی در ادامه بیان کرد:" همچنان رویایم این است که دوباره روزی پیراهن بوکا را به تن کنم و در ورزشگاه زیبای این باشگاه بازی کنم." 

4125