دبیر: فدراسیون کشتی وظیفه خود را به خوبی انجام داده است

دبیر: فدراسیون کشتی وظیفه خود را به خوبی انجام داده است

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون کشتی گفت: پای چرخه انتخابی تیم ملی ایستادیم تا کسی دیگر نگوید حقش خورده شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در سالن شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی دقایقی را با فرنگی‌کاران اعزامی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان و کادر فنی آنها گفت‌وگو کرد.

علیرضا دبیر با اشاره به حضور فرنگی‌کاران در رقابت‌های بین‌المللی مجارستان و اجرای چرخه انتخابی تیم ملی برای مشخص شدن ملی‌پوشان سه وزن المپیکی تصریح کرد: پای چرخه انتخابی تیم ملی ایستادیم تا کسی دیگر نگوید حقش خورده شده است. چرخه این امکان را به کشتی‌گیران می‌دهد که حق خود را روی تشک کشتی بگیرند و هرکس شایسته‌تر باشد می‌تواند به دوبنده تیم ملی برسد.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: مهمترین اولویت فدراسیون کشتی اخلاق‌مداری است و شما نیز باید به این موضوع حساس باشید. بالاترین هدف و قله‌ای که یک کشتی‌گیر می‌تواند به آن برسد، کسب مدال طلای المپیک است، اما قطعاً آنهایی که زحمت بیشتری کشیده‌اند و خود را از نظر روحی و جسمی برای این مسابقات آماده کرده‌اند می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند.

دبیر همچنین تصریح کرد: فدراسیون کشتی وظیفه پشتیبانی خود را به خوبی انجام داده است و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که کم‌کاری شده. شما هم به‌عنوان نماینده ایران اسلامی و مردم باید به وظیفه خود به درستی عمل کنید و روی تشک کم نگذارید.

7474