فوری/ محرومیت یک سرمربی لیگ برتری در پی ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان!

فوری/ محرومیت یک سرمربی لیگ برتری در پی ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان!

پایگاه خبری فوتبالی- مراجع قضایی فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود برای محرومیت سرمربی لیگ برتری را در پرونده مرتبط با فساد در فوتبال گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ورود مراجع قضایی به پرونده فساد در فوتبال باشگاهی کشور پیگیری کمیته اخلاق و انضباطی را به همراه داشت تا آنها در چندین مرتبه اقدام به احضار افراد دخیل در این پرونده کنند.

خبرگزاری مهر خبر داده از قرار معلوم یکی از سرمربیان لیگ برتری ارتباط مستقیم با این موضوع پیدا کرده است که طی آن قرار است طی روزهای آینده مورد توبیخ انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. او که در چند سال گذشته یکی از مربیان فعال در حوزه فوتبال باشگاهی کشور بوده است و گفته می شود در دو جلسه اخیر کمیته اخلاق هم حضور داشته است که مرتبط با این پرونده بوده است. البته مهر اشاره کرده که این سرمربی دو بار در کمیته اخلاق حاضر شده اما برخی می گویند تاکنون به کمیته اخلاق نرفته و قرار است در جلسه کمیته اخلاق، حاضر شود.

براساس اطلاعاتی که به مهر رسیده محرومیت سرمربی لیگ برتری طبق دستور کمیته اخلاق یکی از گزینه‌های محتمل برای این سرمربی است تا او به طور قطع حق حضور در هیچ یک از باشگاه‌های فوتبالی را در فصل پیش رو نداشته باشد.

البته باید منتظر، روزهای آینده ماند و دید رکن قضایی فدراسیون فوتبال و همچنین نهادهای نظارتی و قوه قضاییه درباره پرونده فساد فوتبال، چه تصمیمی خواهند گرفت و بر سر متهمان چه خواهد آمد.

7474