لاتاری جعفری و ناراحتی ادامه‌دار حمید مطهری!

لاتاری جعفری و ناراحتی ادامه‌دار حمید مطهری!

پایگاه خبری فوتبالی – مسئول فنی تراکتور، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، درباره پنالتی از دست رفته رحمان جعفری در دیدار جام حذفی برابر مس صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور اگرچه با حمید مطهری توانست نتایج نسبتا خوبی در لیگ برتر گرفت ولی تی‌تی‌ها با با وجود حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس، نتوانستند در جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشند و با قبول شکست مقابل مس رفسنجان در تبریز از این جام کنار رفتند.

این حذف تلخ برای پرشورها در شرایطی رقم خورد که این تیم امتیاز میزبانی را داشت و همچنین در اواخر بازی می‌توانست با گل کردن ضربه پنالتی خود، بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کند ولی رحمان جعفری با خراب کردن پنالتی، باعث شد کار در ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان برسد و در نهایت شاگردان محرم نویدکیا با برتری در وقتهای اضافه بازی به جمع چهار تیم نهایی برسند.

جعفری در شرایطی پنالتی‌اش را خراب کرد که مطهری اعلام کرده بود قبل هر بازی باتوجه به شرایط، پنالتی زن را مشخص می‌کند و در لحظه اعلام پنالتی هم ریکاردو آلوز ابتدا توپ را برداشت و به نظر می‌رسید می‌خواهد خودش پنالتی بزند که در نهایت جعفری پشت ضربه ایستاد.

مربی تراکتور در بخشی از مصاحبه امروزش درباره آن پنالتی گفته است:«پنالتی زدن مثل یک لاتاری است! رحمان جعفری در تمرینات خیلی عالی و خونسرد پنالتی می‌زد و تمام ضرباتش هم تبدیل به گل می‌شد اما او من و همه طرفداران تراکتور را با ضربه‌اش غافلگیر کرد. اگر آن پنالتی گل می‌شد دیگر این سوال را از من نمی پرسیدید!»

1997