هالند با ستاره منچستریونایتد شریک می‌شود؟

هالند با ستاره منچستریونایتد شریک می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک برزیلی منچستریونایتد اخیرا بخشی از سهام باشگاه ماربیا در فوتبال اسپانیا را خریده و حالا گفته می شود که ارلینگ هالند نیز قصد سرمایه گذاری در این باشگاه را دارد.

به گزارش فوتبالی، رسانه های محلی گزارش داده اند که هالند و پدرش در نظر دارند که بخشی از سهام ماربیا را بخرند. این باشگاه به تازگی توانسته به لیگ دسته سه اسپانیا صعود کند. 

خانواده هالند عاشق منطقه ماربیا هستند و در آن جا صاحب ملک هستند. باشگاه ماربیا دو سال پیش در لیگ دسته پنج حضور داشت اما پیشرفت فوق العاده ای داشته و در عرض دو سال به لیگ دسته سه رسیده است. ورزشگاه این باشگاه، ده هزار نفر گنجایش دارد و آنها امیدوار هستند که یکی از میزبان های جام جهانی 2030 باشند یا حداقل ان که برخی تیم های ملی حاضر در مسابقات، این ورزشگاه را برای اردوی خود انتخاب کنند. 

هالند علاقه خاصی به منطقه ماربیا دارد و اغلب برای تعطیلات به این منطقه می رود و برای تمرین کردن نیز از مرکز فوتبال ماربیا استفاده می کند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کند. 

در صورتی که هالند سهام باشگاه ماربیا را بخرد، شراکت خوبی میان او و کاسمیرو شکل خواهد گرفت و دو ستاره منچستریونایتد و منچسترسیتی به شریک همدیگر تبدیل خواهند شد و البته توجهات به این باشگاه و عملکردش بیش از قبل خواهد شد. 

4125