واکنش اسطوره فوتبال انگلیس به انتقال امباپه به رئال مادرید

واکنش اسطوره فوتبال انگلیس به انتقال امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید بکام، ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی انگلیس در خصوص انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید اعلام کرد اکنون لالیگا هم یک بازیکن شاخص دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از کسب پانزدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید، هواداران پرشور این باشگاه فقط و فقط به دنبال شنیدن خبر قطعی ‌شدن پیوستن کیلین امباپه، ستاره‌ی ۲۵ ساله فرانسوی به رئال مادرید بودند؛ انتقالی که ۷ سال همه را منتظر گذاشت. سرانجام و پس از گمانه‌زنی‌های فراوان اما، انتقال این ستاره فرانسوی به جمع کهکشانی‌‌ها با قراردادی به مدت ۵ سال، به طور رسمی اعلام شد تا تیم کارلو آنچلوتی، برای فصل بعد حتی ترسناک‌تر هم شده باشد! حالا امباپه در کنار بلینگام و وینیسیوس ترکیبی کهکشانی را در خط حمله رئال مادرید تشکیل می‌دهد.

این خبر، داغ‌ترین و پربازدیدترین خبر روزهای اخیر شبکه‌های مجازی بود. وب‌سایت رئال مادرید کمی بعد از اعلام رسمی این انتقال برای مدتی کوتاه به‌طور کامل از دسترس خارج شد و این خبر در پلتفرم ایکس، نزدیک به ۱ میلیون بار لایک شده است و فقط خبر پیوستن کریستیانو رونالدو را بالای سر خود می‌بیند.

در این هیاهو، رئیس باشگاه اینترمیامی آمریکا، دیوید بکام، که برای افتتاح فروشگاه ساعت به اسپانیا سفر کرده بود و در شهر بارسلونا به سر می‌برد، در گفت‌وگویی دوستانه، هیجان خود را از این انتقال باشکوه به باشگاه سابق خود اعلام کرد و گفت:«این لحظه نه تنها برای رئال مادرید، بلکه برای تمام کشور اسپانیا بسیار لحظه ویژه‌ای است. بسیار لحظه خاصی‌ست که شاهد آمدن بازیکنی مانند امباپه به لالیگا باشیم. معتقدم او بازیکن و شخصیتی بسیار خاص است.»

1428