واکنش سنگربان بارسلونا به نیمکت‌نشینی در تیم ملی آلمان

واکنش سنگربان بارسلونا به نیمکت‌نشینی در تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- مارک آندره ترشتگن، دروازه‌بان بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی، از وضعیت خود در تیم ملی می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، ترشتگن که در دوران مصدومیت نویر، توانسته بود پس از مدت‌ها به گلر شماره ۱ تیم ملی آلمان تبدیل شود، با بازگشت نویر باز هم پشت سر وی قرار گرفت تا باز هم مانوئل نویر، مرد کهنه‌کار و ۳۹ ساله‌ی آلمانی انتخاب اول تیم ملی در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ باشد.

وقتی از او درباره‌ی انتخاب دوم در پست دروازه‌بان پرسیده شد، ترشتگن این‌گونه پاسخ داد:«موقعیت من اصلا جالب نیست، اما این موضوع تنها بر عهده‌ی سرمربی است. او این تصمیم را گرفت و من آن را خواهم پذیرفت حتی اگر با آن موافق نباشم. این موضوع برایم به شدت ناامید کننده است؛ بسیار ناامید کننده. اما در نهایت شما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، در قبال تیم ملی کشور خود مسئولیت دارید و قطعا من هم تا جایی که بتوانم برای موفقیت در یورو کمک خواهم کرد.»

صحبت‌های ترشتگن اما، بوی ناراحتی از نویر را می‌داد. به همین دلیل خبرنگار از رابطه‌ی او با مانوئل نویر پرسید که برای اولین بار پس از دوری از تیم ملی، برای اولین بار در جریان تساوی ۰-۰ برابر اوکراین در دروازه مانشافت قرار گرفت.

ترشتگن:«موضوع اصلا در رابطه با شخص مانو نیست. حرف‌های من به این معنا نیست که من مانو را دوست ندارم. علی‌رغم این که در تیم ملی برای هدفی واحد با هم به رقابت می‌پردازیم ما رابطه شخصی بسیار خوبی با هم داریم.»

باید دید آیا در یورو 2024 یولیان ناگلزمن فرصتی در اختیار ترشتگن قرار می‌دهد یا نویر انتخاب اول و آخرش خواهد بود؟

1428