3 ستاره سپاهان سرباز هستند

3 ستاره سپاهان سرباز هستند

پایگاه خبری فوتبالی- ۳ بازیکن تیم فوتبال سپاهان احتمال دارد به خاطر برخی از مشکلات نتوانند در فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر پس از تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در رده سوم قرار گرفت و شاگردان «ژوزه مورایس» موفق به کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات نشدند اما با توجه به تثبیت جایگاه سوم خود جواز حضور در بازی‌های آسیایی فصل آینده را کسب کردند. همچنین سپاهان یکی از ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و زردپوشان این شانس را دارند تا عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را کسب کنند.

رضا اسدی، امید نورافکن و پیام نیازمند ۳ بازیکن تأثیرگذار تیم سپاهان هستند که در پایان فصل جاری مشمول خدمت سربازی شده اند و یا باید خود را مشغول به تحصیل کنند تا از بخش اشتغال به تحصیل مشکلی برای حضور در سپاهان نداشته باشند و یا باید از این تیم جدا شوند.

مسئولان باشگاه سپاهان و خود بازیکنان در تلاش هستند تا راهی را پیدا کنند که حضورشان در فصل بیست و چهارم قطعی شود اما تا به امروز تلاش آنها به ثمر ننشته است. این ۳ بازیکن در صورت ادامه وضع فعلی باید خود را به یگان خدمتی معرفی کنند و در ادامه فوتبال خود را در یکی از باشگاه‌های نظامی ادامه دهند که با توجه به حضور ملوان در لیگ برتر، این تیم محتمل‌ترین گزینه برای جذب بازیکنان سرباز لیگ برتری است. البته تیم فجرسپاسی هم اگر بتواند جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند برای فصل آینده می‌تواند گزینه دیگری پیش روی بازیکنان سرباز لیگ برتری باشد.

تیم سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی باید روز ۲۶ خرداد رو در روی گل گهر قرار گیرد.

2636