اسفندیار: امیدوارم از این فشار سخت بیرون بیاییم/ برزیل تیم باتجربه و پر مهره‌ای است

اسفندیار: امیدوارم از این فشار سخت بیرون بیاییم/ برزیل تیم باتجربه و پر مهره‌ای است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن دریافت کننده قدرتی و با تجربه تیم ملی والیبال، گفت: امیدوارم با یک برد حال روحی تیم و جامعه را خوب کنیم تا از این فشار سخت کنونی بیرون بیاییم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار با اشاره به اینکه شرایط تیم با ۵ باخت از ۵ بازی خوب نیست و بچه‌ها همه توان خود را می‌گذارند، حتی آنهایی که در مسابقه حضور ندارند.

وی ادامه داد: بازی بعدی ایران هم مسابقه سختی است، تمام توانمان را می‌گذاریم، برزیل تیم باتجربه و پر مهره‌ای است و خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کنند. امیدوارم نتیجه قابل قبولی بگیریم و از این فشار بیرون آییم تا جامعه این تیم جوان را بپذیرد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در مورد بازی تدارکاتی با برزیل هم گفت: قطعا بازی‌های تدارکاتی خوبی بوده است. با تیم بزرگی به نام برزیل این بازی‌های تدارکاتی را انجام دادیم و اینطور نبوده که بگوییم فقط بازی تدارکاتی انجام شده است.

وی ادامه داد: الان که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم، نقاط قوت و ضعف خودمان را متوجه شدیم و هم با همه بازیکنانشان بازی کردیم و شناخت بیشتری داریم. باید برویم زمین، ببینیم چی پیش می‌آید. 

اسفندیار در مورد میزبانی ژاپن هم گفت: میزبانی خوب است. شرایط خوب است، هم سالن و هم هتل. امیدوارم شرایطی خوبی را رقم بزنیم، برای خودمان، جامعه والیبال و آینده والیبال رقم بخورد.

2636