تیمداری زنوزی در مشهد؟ ‌گزینه‌ای که همچنان روی میز است

تیمداری زنوزی در مشهد؟ ‌گزینه‌ای که همچنان روی میز است

پایگاه خبری فوتبالی – مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تصمیم مالک این باشگاه برای تیمداری در مشهد صحبتهای جدیدی داشت.

به گزارش فوتبالی، در خلال صحبت‌ها پیرامون واگذاری تراکتور توسط محمدرضا زنوزی، اولین بار رسانه رسمی باشگاه تراکتور در مصاحبه با هوشنگ نصیرزاده بحث تیمداری در مشهد را مطرح کرد و از این علاقه تاجر متمول تبریزی پرده برداشت.

در ادامه احسان اصولی رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی با ارسال نامه‌ای به محمدرضا زنوزی از وی دعوت به تیمداری در مشهد کرد و مدعی شد همکاری لازمه را با مالک کنونی تراکتور خواهد داشت.

موضوعی که باعث ناراحتی هواداران تراکتور هم شده و اگر سری به بخش نظرات صفحه رسمی این تیم بزنید، کامنت های زیادی با مضمون سفر به مشهد خواهید دید! با این وجود هوشنگ نصیرزاده در گفت و گوی جدید خود با خبرگزاری فارس، درباره این موضوع صحبتهای جدیدی داشته است.

نصیرزاده درخصوص تمایل محمدرضا زنوزی برای تیمداری در مشهد، گفته است: «قرار نیست تراکتور را به مشهد ببریم زیرا قابل انتقال نیست. او(زنوزی) پس از واگذاری تراکتور می‌تواند در مشهد تیمداری کند. حتی می‌توانست یک تیم لیگ برتری را بخرد و به این شهر ببرد اما می‌خواهد از سطح پایین‌تر این کار را انجام بدهد زیرا احتمال فحش خوردنش در مشهد کمتر است! 2 بار قرار بود جلسه‌ای بین زنوزی و رئیس هیات فوتبال مشهد برگزار شود. یک بار اصولی برای قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال در ازبکستان حضور داشت و اکنون هم زنوزی در ایران نیست.»

صحبتهایی که نشان می‌دهد بحث تیمداری در مشهد همچنان یکی از گزینه های روی میز زنوزی است و ممکن است این تاجر در صورت واگذاری تراکتور، به این موضوع فکر کند.

1997