اوستون ارونوف گران‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران شد

اوستون ارونوف گران‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران شد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ازبکستانی پرسپولیس به گران‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، اوستون اورونوف یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس بود که درخشش فوق‌العاده‌ای در این تیم داشت و یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیم اوسمار ویرا در راه قهرمانی محسوب می‌شد. 

اتفاقی که نه تنها حسرت هواداران استقلال باعث از دست دادن عجیب این بازیکن توسط نکونام و حضور او در تیم رقیب را در پی داشت بلکه باعث افزایش قیمت او در سایت ترانسفرمارکت شده است. هنوز هم که هنوز است ماجرای رفتن اورونوف به پرسپولیس در حالیکه با استقلال تمام کرده بود سوژه است. اینکه به ادعای سمیعی نکونام چندین ساعت از دسترس خارج شده و در نهایت ساعت ۲ و نیم بامداد، به یکباره دستیار نکونام از طرف نکونام به خطیر، مدیرعامل وقت باشگاه اعلام می کند در صورت حضور فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در استقلال راضی به قرارداد بستن با اورونوف می شود! این در حالی بوده که استقلال در آن شرایط و با رفتن مطهری تنها یک جای خالی داشته است! در هر حال نکونام اورونوف را از دست می دهد تا او به اردوی رقیب برود و با زدن شش گل و تاثیرگذاری روی ۱۱ گل پرسپولیس، نقش اصلی و کلیدی قهرمانی پرسپولیس را ایفا کند.

در لیست به روز شده ترنسفرمارکت، قیمت اوستون 2.5 میلیون یورو، ارزیابی شده که او را تبدیل به گرانترین بازیکن لیگ برتر کرده است. محمد حسین کنعانی‌زادگان با 2.2 میلیون یورو در رده بعدی قرار دارد. در رده سوم نام ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور با 1.8 میلیون یورو دیده می‌شود.

جلال الدین ماشاریپوف دیگر بازیکن ازبکستانی شاغل در ایران که در استقلال توپ می‌زند، با ارزشی معادل 1.7 میلیون یورو، چهارمین بازیکن گران قیمت محسوب می‌شود.

در لیست قبلی قیمت اورونوف 1 میلیون یورو و قیمت ماشاریپوف 1.5 میلیون یورو بود.

2636