تکذیب تمایل فنرباغچه و توافق با سویا/ سرنوشت آزمون به‌زودی مشخص می‌شود

تکذیب تمایل فنرباغچه و توافق با سویا/ سرنوشت آزمون به‌زودی مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- امضای قرارداد با سویا و مذاکره با فنرباغچه اخباری است که حول و حوش مهاجم تیم ملی ایران وجود دارد اما او هیچ‌یک را تأیید نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، سردار آزمون بعد از پایان قرارداد قرضی و یک‌ساله با رم، از امروز دوباره بازیکن باشگاه بایر لورکوزن آلمان است. او تا سال ۲۰۲۷ با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و به همین دلیل هر تیمی که او را می‌خواهد ابتدا باید با لورکوزن به توافق برسد.

لورکوزن برای انتقال دائمی سردار به رم، مبلغی در حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو در نظر گرفته بود که این رقم در توان باشگاه ایتالیایی نبود. به همین خاطر و همچنین با توجه به عدم صعود رم به لیگ قهرمانان اروپا، رم نتوانست قرارداد آزمون را دائمی کند.

در روزهای اخیر بحث انتقال سردار به سویای اسپانیا مطرح شده است. طرفین از مدت‌ها قبل در حال مذاکره هستند اما هنوز نه قراردادی امضاء شده و نه توافق نهایی صورت گرفته است. آزمون که پنجشنبه همراه با رم در استرالیا حضور داشت و مقابل میلان هم یک گل به ثمر رساند، همچنان توافق با هر باشگاهی را تکذیب می‌کند.

او تأکید می‌کند که امضای قرارداد با سویا صحت ندارد و طرفین همچنان در حال مذاکره هستند تا به توافق برسند.

روزنامه بیلد آلمان هم مدعی شد که با توجه به حخور مورینو در باشگاه فنرباغچه احتمالاً این سرمربی پرتغالی به دنبال جذب مهاجم مورد علاقه خود خواهد بود اما گویا این خبر هم واقعیت ندارد و هنوز هیچ مذاکره‌ای با باشگاه ترکیه‌ای انجام نشده است.

امضای قرارداد آزمون با سویا و همچنین مذاکره او با باشگاه فنرباغچه، همه و همه گمانه‌زنی‌هایی است که هیچ‌یک هنوز به تحقق نرسیده است و باید چند روز دیگر صبر کرد و دید مهاجم ۲۹ ساله تیم ملی ایران چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

2636