گل‌گهر و آماری در حد سقوط در نیم فصل دوم!

گل‌گهر و آماری در حد سقوط در نیم فصل دوم!

پایگاه خبری فوتبالی - گل گهر در نیم فصل دوم نتایج بسیار ضعیفی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، گل گهر با سرمربی یونانی‌اش هم نتوانست موفق عمل کند و در پایان لیگ برتر، این تیم پایین تر از شمس آذر، آلومینیوم اراک، ملوان و ذوب آهن در رتبه نهم قرار گرفت تا این فصل هم خبری از قرار گرفتن این تیم در بین بالانشین‌های جدول نباشد.

گل گهر برای موفقیت در فصل جاری هم هزینه نسبتاً خوبی انجام داده بود و جزو تیم های پر سر و صدا بود. تیم سیرجانی علاوه بر استخدام سرمربی خارجی، بازیکنانی نظیر سامان فلاح، محمدرضا اخباری و سعید سحرخیزان را خرید و اجازه جدایی به بازیکنان مطرح خود را نداد اما باز هم این تیم نتوانست نتایج مناسبی بگیرد.

گل گهر که به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی صعود کرده و شاید این مسابقات تنها امید آن ها برای سپری کردن فصلی کابوس‌وار نباشد، در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج بسیار ضعیفی گرفت که در حد یک تیم سقوط‌کننده بود.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در جدول نیم فصل دوم، فقط از صنعت نفت بهتر نتیجه گرفته‌اند تا شرایط بد این تیم کاملاً عیان باشد. سه برد، چهار تساوی و هشت باخت در کنار ۱۳ گل زده و ۱۸ گل خورده و کسب تنها ۱۳ امتیاز از ۱۵ بازی باعث شد تا تیم سیرجانی دومین تیم ضعیف نیم‌فصل دوم باشد و با سقوطی آزاد، کار خود را در رتبه نهم به پایان برساند.

1997