هافبک مراکشی نمی‌خواهد دوباره به سری آ بازگردد

هافبک مراکشی نمی‌خواهد دوباره به سری آ بازگردد

پایگاه خبری فوتبالی- سوفیان آمرابات می‌خواهد در لیگ برتر انگلیس بماند و تمایلی به بازگشت به فیورنتینا ندارد.

به گزارش فوتبالی، سوفیان آمرابات در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از فیورنتینا راهی منچستریونایتد شد. این هافبک مراکشی پس از درخشش در جام جهانی 2022 با تیم ملی مراکش توجه دو باشگاه منچستریونایتد و بارسلونا را به خود جلب کرد، اما مخالفت‌های مدیران باشگاه فیورنتینا به او اجازه نداد تا در زمستان 2023، راهی یکی از این دو تیم شود. او سرانجام در تابستان با انتقالی قرضی به منچستریونایتد پیوست.

اما عملکرد او پایین‌تر از حد انتظار بود. این هافبک آفریقایی هیچ‌گاه نتوانست کیفیتی که در جام جهانی و در سری آ به نمایش گذاشته بود را در لیگ برتر انگلیس تکرار کند. با ظهور کوبی ماینو، ستاره جوان منچستریونایتد سوفیان آمرابات به مرور زمان تبدیل به یک نیمکت‌نشین همیشگی شد و فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد. کادر فنی از عملکرد او راضی نیست و بعید است که مدیران منچستریونایتد بخواهند برای خرید دائمی او اقدام کنند.

به گزارش دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس فوتبال ایتالیا، این هافبک مراکشی همچنان امیدوار است تا مدیران منچستریونایتد او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند. او علاقه زیادی به بازی در لیگ برتر انگلیس دارد و می‌خواهد دورانش در این لیگ طولانی‌تر شود.

حالا باید دید در نهایت چه سرنوشتی برای سوفیان آمرابات رقم خواهد خورد. اگر منچستریونایتد موفق به خرید ژائو نوس، هافبک جوان بنفیکا شود، طبیعتا دیگر در ترکیب شیاطین سرخ شهر منچستر جایی برای سوفیان آمرابات وجود نخواهد داشت. 

1428