چلسی هافبک ملی‌پوش خود را ارزان نمی‌فروشد

چلسی هافبک ملی‌پوش خود را ارزان نمی‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران چلسی، حاضر نیستند کانر گلگر، هافبک ملی‌پوش خود را با قیمتی کمتر از 50 میلیون پوند به فروش برسانند.

به گزارش فوتبالی، کانر گلگر یکی از بازیکنان تاثیرگذار این فصل چلسی بود. ستاره انگلیسی خط هافبک شیرهای غرب لندن، به خوبی توانست زیر نظر مائوریتسیو پوچتینوی آرژانتینی احیا شود و عملکرد درخشانی زیر نظر این سرمربی از خود به نمایش گذاشت. این بازیکن در زمستان امسال مورد توجه چند باشگاه انگلیسی از جمله تاتنهام و نیوکاسل قرار گرفت اما در نهایت با اصرار پوچتینو در جمع آبی‌ها ماندگار شد.

گلگر در نیم‌فصل دوم نیز توانست جواب اعتماد پوچتینو را بدهد و به عملکرد خوب خود ادامه داد. او در زمانی که چلسی صاحب توپ نبود با شدت زیادی بر مدافعان حریف فشار وارد می‌کرد و نقش موثری در بازپس‌گیری سریع توپ داشت. او همچنین در زمانی که صاحب توپ بود هم خلاق و موثر عمل می‌کرد. این بازیکن انگلیسی با درخشش در پیراهن چلسی موفق شد نظر گرت ساوتگیت را به خود جلب کند و یکی از بازیکنان تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو 2024 خواهد بود.

به گزارش نشریه اسکای اسپورت، چلسی کانر گلگر را به فروش می‌رساند، اما حداقل 50 میلیون پوند در ازای او می‌خواهد. مدیران باشگاه انگلیسی به پیشنهادات کمتر از 50 میلیون پوند توجهی نمی‌کنند. آن‌ها میسون مونت را با قیمت 55 میلیون پوند فروختند و حالا اعتقاد دارند که گلگر از مونت بازیکن کامل‌تری است و باید از طریق او سود بیشتری به دست بیاورند.

استون ویلا و اتلتیکو مادرید نسبت به خرید این بازیکن ابراز تمایل کرد و گفته می‌شود که تاتنهام هم در روزهای آتی به صف مشتریان این بازیکن اضافه خواهد شد.

1428