مهاجم اتریشی اینتر در راه پیوستن به فیورنتینا

مهاجم اتریشی اینتر در راه پیوستن به فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اتریشی اینتر ممکن است راهی باشگاه فیورنتینا شود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا باشگاه فیورنتینا به جذب ماركو آرناوتوویچ مهاجم اتریشی علاقه مند است كه تابستان امسال به احتمال فراوان توسط اینتر فروخته می شود. این باشگاه پیش از این هم سعی کرده بود در ماه ژانویه این مهاجم را به صورت قرضی به خدمت بگیرد،اما این انتقال به نتیجه نرسید. فیورنتینا در فصل نقل و انتقالات زمستانی به جای این بازیکن به سراغ جذب آندره آ بلوتی مهاجم باشگاه رم رفت اما این بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا موفق نشد نیم فصل خوبی را در باشگاه جدید خود پشت سر بگذارد.

مارکو آرناتوویچ که در اکثر دیدارهای فصل گذشته سری آ در ترکیب اینتر یک بازیکن نیمکت نشین بود در دیدارهایی که به میدان رفت چند گل را برای تیم سیمونه اینزاگی ثبت کرد اما نتوانست خود را به ترکیب اصلی افعی ها تحمیل کند و حالا در ۳۳ سالگی به نظر راهی تیم شهر فلورانس خواهد شد. این بازیکن پیش از حضور در اینتر سابقه بازی برای بولونیا را در کارنامه داشت و در دوره قبل از حضور در سری آ نیز در لیگ چین مدتی را سپری کرده بود.

اینتر با حضور لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام در خط حمله زوج قدرتمندی رای تشکیل داده بود و در فصل آینده با حضور مهدی طارمی یک بازیکن توانمند دیگر هم به این تیم اضافه خواهد شد.

۱۰۰۹