جابجایی نقش‌ها؛ وقتی عالیشاه سیدجلال می‌شود

جابجایی نقش‌ها؛ وقتی عالیشاه سیدجلال می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه در قامت کاپیتان پرسپولیس یک جام دیگر را بالای سر برد.

به گزارش فوتبالی، لیگ بیست و سوم بازهم با یک سناریوی تکراری به پایان رسید و پرسپولیس موفق شد با فرصت‌طلبی و نهایت استفاده از لغزش استقلال به مقام قهرمانی برسد و برای هفتمین مرتبه در طی 8 سال اخیر فاتح لیگ برتر شود. 

قرمزها در شرایطی به نهمین قهرمانی خود در تاریخ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دست یافتند که رکورد امتیازگیری‌شان در یک دوره از مسابقات را شکستند و با کسب 68 امتیاز در کنار استقلالِ مجیدی مشترکا لقب بهترین قهرمان لیگ برتر را از آنِ خود کردند.

در سال‌هایی که پرسپولیس روی دور افتخار و قهرمانی بوده و به کسب جام‌های متعدد عادت کرده سیدجلال حسینی نقش مهمی داشت و در پایان فصل در قامت کاپیتان تیم جام‌ها را بالای سر می‌برد اما حالا این وظیفه را به امید عالیشاه محول کرده است. بازیکنی که از فصل گذشته و با خداحافظی حسینی از زمین چمن به عنوان بازیکن، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بسته و تاکنون 3 جام قهرمانی را بالای سر برده است!

امید عالیشاه در فصل جاری نقش بسیار موثری در ترکیب پرسپولیس داشت و در 23 مسابقه‌ای که به میدان رفت موفق به ثبت آمار یک گل و پنج پاس گل شد. تنها گل او در این فصل مقابل استقلال و در جریان دربی 102 بود.

9098