روزی که اختلاف رونالدو و فن نیستلروی منجر به جدایی مهاجم هلندی از منچستریونایتد شد

روزی که اختلاف رونالدو و فن نیستلروی منجر به جدایی مهاجم هلندی از منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای جدایی رود فن نیستلروی از باشگاه منچستریونایتد در نوع خود جالب توجه بوده است.

به گزارش فوتبالی، حدود دو دهه پیش و در چنین روزهایی مهاجم هلندی و گلزن منچستریونایتد از این باشگاه جدا شد. ماجرای جدایی فن‌ نیستلروی از منچستریونایتد اتفاق عجیبی بود زیرا قبل از این که فن نیستلروی باشگاه را ترک کند، او جلسه ای با سر الکس فرگوسن داشت و اعلام کرده بود از خرید های جدید باشگاه راضی نیست. این مهاجم هلندی گفته بود ما نمی توانیم با بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو با تیم های دیگر رقابت کنیم و سر الکس در جواب به این مهاجم هلندی اعلام کرده بود ما می‌تونیم رقابت کنیم و این موضوع مشکل من است و به شخصی مانند تو مربوط نیست.

فن نیستلروی پس از این اتفاق از تیم منچستریونایتد درخواست خروج می کند اما سر الکس فرگوسن آن را رد کرد زیرا او تنها مهاجم باشگاه در آن زمان بود. مدتی بعد در تمرینات رونالدو روی رود خطایی مرتکب شد و رود فن نیلستروی عصبانی شده و رونالدو را مورد توهین قرار داده و به او گفته بود حالا برو پیش سر الکس و گریه کن چون تو هیچ بازیکن مهمی نخواهی بود.

کریستیانو رونالدو که در آن برهه به تازگی پدر خود را از دست داده بود با ناراحتی و گریه تمرین را ترک می‌کند. در روز بعد ماجرا به گوش سر الکس فرگوسن رسید و او گفت ما باید به سرعت فن نیستلروی را بفروشیم  و مدت کوتاهی بعد او راهی رئال مادرید شد.

فرگوسن بعد ها درباره این اتفاق گفته بود که رود فن نیلستروی خود را از باشگاه بزرگتر می دانست و بنابراین من مجبور به فروش او شدم

۱۰۰۹