خاطره درویش از پرتماشاگرترین دربی تهران؛ با پای شکسته به ورزشگاه رسیدم

خاطره درویش از پرتماشاگرترین دربی تهران؛ با پای شکسته به ورزشگاه رسیدم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، پرتماشاگرترین دربی تهران را از نزدیک دیده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مهمان برنامه فوتبال برتر بود. او که به دلیل قهرمان شدن تیمش در بیست و سومین دوره لیگ برتر روحیه خوبی داشت در ابتدای سخنانش به استقلال هم تبریک گفت. هر چند برخی معتقدند تبریک او بیشتر شبیه طعنه و زخم زبان بود.

درویش گفت: «به استقلال تبریک می‌گویم که هفته‌ها صدرنشین جدول بود. حتی تا دقیقه 86 هم قهرمان بود ولی سوت پایان بازی قهرمان را مشخص می‌کند.» در ادامه درویش با یادآوری خاطره‌ای سعی کرد سابقه فوتبالی و علاقه‌اش به پرسپولیس را نشان بدهد. 

مدیر عامل پرسپولیس گفت: «روزی که 120 هزار نفر برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی رفته بودند، من هم حضور داشتم. یادم است با موتور به سمت ورزشگاه آزادی می‌رفتم که در مسیر تصادف کردم. با این حال با پای شکسته رفتم ورزشگاه و درد زیادی می‌کشیدم. رفتم بیمارستان پایم را گچ بگیرم که در آنجا از نتیجه بازی مطلع شدم. استقلال با تک گل پرویز مظلومی دربی را برنده شد.»

اشاره درویش به دربی شماره 27 تهران است که در تاریخ 15 مهر سال 1362 در چهارچوب مسابقات باشگاه‌های تهران برگزار شد و استقلال در حضور 120 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی موفق شد با تک گل دقیقه 59 پرویز مظلومی به برتری رسید.

1359