برد چهار گله پرتغال بدون رونالدو/ تساوی ایتالیا مقابل ترکیه

برد چهار گله پرتغال بدون رونالدو/ تساوی ایتالیا مقابل ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های دوستانه ملی پیش از رقابت های یورو 2024 در حال برگزاری است و تیم های اروپایی خودشان را برای رقابت های جام ملت های اروپا آماده می کنند و باید دید که چه اتفاقاتی در این بازی ها رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال در شرایطی که روبرتو مارتینز تصمیم گرفته بود به کریستیانو رونالدو استراحت بدهد موفق شد با نتیجه چهار بر دو تیم ملی فنلاند را شکست بدهد. گل های تیم ملی پرتغال را در این بازی روبن دیاز، دیوگو ژوتا ( از روی نقطه پنالتی ) و برونو فرناندز ( دو بار ) به ثمر رساندند. پرتغال نشان داده است که بدون رونالدو هم می تواند نتایج خوبی بگیرد. البته که روبرتو مارتینز در رقابت های یورو 2024 از رونالدو به طور فیکس استفاده خواهد کرد و اشتباه فرناندو سانتوس در جام جهانی 2022 قطر را تکرار نمی کند.

در یک بازی دیگر تیم ملی ایتالیا و تیم ملی ترکیه به مصاف هم رفتند. بازی این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. ایتالیا در دوره قبلی رقابت های یورو قهرمان شده بود و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به این بازی ها می گذارد و باید دید که می تواند از عنوان خود دفاع کند یا خیر.

1470