اختلافات مدیران منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس بالا گرفت

اختلافات مدیران منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس بالا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی با مدیران لیگ برتر انگلیس دچار اختلاف شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه منچسترسیتی اقدامات بی سابقه ای را علیه لیگ برتر شروع کرده که باعث جنگ داخلی در لیگ برتر انگلیس خواهد شد. مدیران باشگاه منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس را متهم به تبعیض بین تیم های کشور های حاشیه خلیج فارس با بقیه باشگاه ها کرده و اظهار کرده اند که مدیران این لیگ در راه این موفقیت این باشگاه سنگ اندازی می کنند.

از چندی پیش مشکلات بین مالکان باشگاه منچسترسیتی و مدیران لیگ برتر انگلیس مطرح شده و گویا چندی است که شکل جدی تری به خود گرفته است. مالکان باشگاه منچسترسیتی اعتقاد دارند که با توجه به متمول بودن این تیم و حمایت مالکان اماراتی این باشگاه مورد توجه مدیران لیگ برتر انگلیس قرار ندارد و همچنین باشگاه های میانه و پایین جدولی لیگ برتر انگلیس هم چندان دل خوشی از این تیم ندارند و‌ بحث فیرپلی مالی که در یک‌ یا دو سال اخیر مطرح شده باید برای مدیران تیم قهرمان فصل جاری لیگ برتر انگلیس به شکل جدی تری بررسی شود.

باید دید با توجه به شرایط مالی و هزینه های باشگاه منچسترسیتی و همچنین چند تیم دیگر مانند چلسی شرایط فیرپلی مالی در فصول آتی برای این تیم ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

۱۰۰۹