جلوه: میزان اشتباهات فردی‌‌مان بالا بود

جلوه: میزان اشتباهات فردی‌‌مان بالا بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می‌دهم که یک لحظه هم از تلاش برای کسب نتایج بهتر دست برنداریم و با تمام وجودمان بجنگیم.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از امروز (سه‌شنبه 15 خرداد) در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شد و با 32 مسابقه در مدت 6 روز تا 20 خرداد پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در هفته دوم این رقابت‌ها با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن میزبان شد.

مهدی جلوه پس از این دیدار اظهار کرد: همه تیم باهم عهد و پیمان بستیم که گذشته را فراموش کنیم و در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نتایج بهتری بگیریم. دیدار اول‌مان برابر ژاپن میزبان بود و به هرحال تفاوت‌مان با تیم اول رنکینگ آسیا مشخص بود. تا اواسط این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتیم اما آنالیزهای‌مان از ژاپن عملی نشد و نتوانستیم آن‌طوری که می‌خواهیم جریان مسابقه را کنترل کنیم. بازیکنان ژاپن هم به توپ‌گیری عالی‌شان معروف هستند و در لحظات حساس دیدار، توانستند تیم ایران را تحت فشار قرار دهند. این نتیجه را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: برنامه تیم ملی از اواخر ست دوم تغییر کرد و قرار بود روی برنامه خاص خودمان پیش برویم و از ست سوم، ریسک سرویس‌های‌مان را بالاتر ببریم که بتوانیم ژاپن را تحت فشار قرار دهیم و در دفاع و توپ‌گیری برتری داشته باشیم. این موضوع باعث شد که تعداد اشتباهات فردی و سرویس‌های خطای تیم ایران بالا برود و اختلاف‌مان با ژاپن در ست سوم بیشتر شود. در ست اول و دوم نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم به برتری برسیم .

مدافع میانی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم با ذهنیت مثبت و تمام توان‌مان برای دیدارهای بعدی برنامه‌ریزی کنیم. این قول را می‌دهم که یک لحظه هم از تلاش برای کسب نتایج بهتر دست برنداریم و با تمام وجودمان بجنگیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم مردم را شاد کنیم.

۹۰۹۸