برنده توپ طلای 2024 از نگاه نیمار

برنده توپ طلای 2024 از نگاه نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - بحث بازگشت نیمار به سانتوس در سالهای اخیر همیشه مطرح بوده است و حالا بازیکن برزیلی به این اخبار واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار تا سال 2025 با الهلال قرارداد دارد و باید دید که برای بعد از آن چه تصمیمی می گیرد. وی اظهار داشت :" هیچ احتمالی وجود ندارد که فصل آینده به سانتوس برگردم. اخباری که مطرح می شود، کاملا کذب است. هیچ برنامه ای چیده نشده است. یک سال دیگر با الهلال قرارداد دارم. امیدوارم که بتوانم فصل خوبی داشته باشم. فصل گذشته را از دست دادم. هنوز زمان زیادی پیش روست. طبیعتا سانتوس تیم محبوب من است و روزی به این تیم برمی گردم اما در حال حاضر چیزی در ذهنم در این باره وجود ندارد." 

ستاره برزیلی در مورد غیبتش در کوپا آمریکا نیز صحبت کرد:" دردناک است. سختی های زیادی را تحمل کردم. هفت ماه از شروع مصدومیتم می گذرد و هنوز به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز است. ناراحت هستم که حضور ندارم. امیدوارم که برزیل بتواند  برنده شود. تیم خوبی را داریم و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب داریم."

نیمار از سویی در مورد بحث توپ طلا نیز صحبت کرد:" امیدوارم که توپ طلا به وینیسیوس برسد. قبل و بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا برایش فرستادم. مطمئنم که توپ طلا را خواهد برد. فوق العاده است و با غرور، پیراهن کشور ما را در کل دنیا نمایندگی می کند. "

4125