واکنش ستاره آربی لایپزیش به پیشنهادات تیم‌های بزرگ اروپایی

واکنش ستاره آربی لایپزیش به پیشنهادات تیم‌های بزرگ اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو، ستاره اسپانیایی باشگاه آربی لایپزیش از لینک شدنش به باشگاه‌های بزرگ اروپایی خوشحال است اما قصد دارد تا پایان یورو به پیشنهادات فکر نکند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در این پنجره نقل و انتقالاتی مورد توجه باشگاه‌های سرشناس اروپایی قرار دارد، دنی اولموی اسپانیایی است. بازیکنی که در حال حاضر در تیم آربی لایپزیش آلمان بازی می‌کند و یکی از مهره‌های کلیدی و مهم تیم مارکو رزه به حساب می‌آید. او دوران موفقی را در لیگ آلمان پشت سر می‌گذارد و به همین دلیل نیز توجه چند باشگاه از جمله بارسلونا را به خود جلب کرده است.

او در آکادمی فوتبال بارسلونا یا لاماسیا رشد و پرورش پیدا کرد. اولمو پیش از پیوستن به لایپزیش نیز از بارسلونا پیشنهاد دریافت کرد، اما ترجیح داد به فوتبال آلمان برود و تجارب جدیدی به دست بیاورد. مدیران بارسا تصور می‌کنند که حالا زمان مناسبی برای خرید این بازیکن است.

دنی اولمو که در حال حاضر در کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا حضور دارد و آماده می‌شود تا در رقابت‌های یورو 2024 تیم ملی کشورش را همراهی کند، فعلا قصد ندارد پیشنهادات را بررسی کند و می‌خواهد تمام تمرکزش روی جام ملت‌های اروپا باشد. اولمو در همین باره گفت: «من تنها می‌خواهم به زمان حال فکر کنم و برای مسابقات یورو آماده شوم. خوشحالم که نامم حوالی باشگاه‌های بزرگ شنیده می‌شود، اما می‌خواهم فقط روی یورو تمرکز کنم.»

احتمالا این بازیکن پس از یورو 2024 برای آینده خود تصمیم می‌گیرد و باید دید راهی کدام تیم می‌شود؟

1428