ترین‌های فصل بوندسلیگا و جهان از نگاه بازیکنان شاغل در لیگ آلمان

ترین‌های فصل بوندسلیگا و جهان از نگاه بازیکنان شاغل در لیگ آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- تمام بازیکنان بوندسلیگای آلمان، ترین‌های فصل آلمان و اروپا را تعیین می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، طبق سنت سالانه‌ی نشریه کیکر، تمامی ۲۲۷ بازیکن شاغل بوندسلیگا در نظرسنجی‌ای کلاسیک با رای‌های ناشناس، ترین‌های فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ بوندسلیگا و اروپا را تعیین کرده‌اند.

فلوریان ویرتز، ستاره جوان بایرلورکوزن با ۵۱ درصد آرا بهترین بازیکن فصل شناخته شد و پس از او، ژاکا و گریمالدو، ۲ هم‌تیمی دیگر او با ۷/۵ و ۶ درصد آرا در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

الکساندر نوبل، گلر بایرن مونیخ که به‌طور قرضی در اشتوتگارت به سر می‌برد با ۳۰ درصد آرا بهترین دروازه‌بان فصل آلمان شناخته شد! گرگور کوبل با ۲۳ درصد آرا در رتبه دوم و هرادتسکی، که با ۱۵ کلین‌شیت در صدر جدول کلین‌شیت‌ها به سر می‌برد با ۱۰ درصد آرا در رتبه سوم قرار گرفت.

به‌عنوان بدترین بازیکنان فصل اما، نبی کیتا، که لیورپول را به مقصد وردربرمن ترک کرده بود با ۲۵/۶ درصد به عنوان بدترین بازیکن فصل شناخته شد و نیکلاس زوله با ۱۳/۲ و دایو اوپامکانو با ۹/۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

به‌عنوان بهترین سرمربی فصل اما، مطابق انتظار ژابی آلونسو توانست ۶۰ درصد آرا را کسب کند و سباستین هوینس، سرمربی جوان اشتوتگارت، که توانست فصل را بالاتر از بایرن مونیخ به اتمام برساند با ۲۸/۶ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

عنوان بهترین مهاجم جهان هم به وینیسیوس از رئال مادرید و پس از آن به امباپه و هری کین اختصاص یافت. همچنین رودیگر، روبن دیاز و فن‌دایک هم بهترین مدافعین سال جهان لقب گرفتند.

در صدر بهترین دروازه‌بان جهان هم نام ۲ گلر آلمانی به چشم می‌خورد؛ مانوئل نویر با ۳۳/۹ درصد و ترشتگن با ۱۲/۸ توانستند لقب برترین گلر سال را از دید بازیکنان بوندسلیگا دریافت کنند.

1428