ستاره بارسلونا جواب انتقادات رود گولیت را داد

ستاره بارسلونا جواب انتقادات رود گولیت را داد

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ جواب انتقادات رود گولیت را داد.

به گزارش فوتبالی، این تنش‌ها در شرایطی برای دی‌یونگ به وجود آمده‌ است که باشگاه بارسلونا به دلیل روند تصاعدی دستمزد این ستاره هلندی در دوران پساکرونا، به فروش این ستاره تمایل دارد اما دستمزد بالای این بازیکن، باشگاه‌های بایرن مونیخ و پاریسن‌ژرمن را از جذب وی منصرف کرده است.

رود گولیت، اسطوره‌ی تکرارنشدنی تیم ملی هلند به عملکرد دی‌یونگ در بارسلونا و جام جهانی پرداخته است. رود گولیت، در خصوص شرایط ستاره‌ی بارسلونا در تیم ملی هلند گفت: «ما در مرکز زمین، بازیکنان بسیار باکیفیتی داریم اما هافبک تعیین‌کننده‌ای در سطح تونی کروس در تیم وجود ندارد. ما همیشه به فرنکی بها می‌دهیم و او را ستایش می‌کنیم؛ من دوست ندارم این را بگویم اما بر چه اساس این کار را انجام می‌دهیم؟» گولیت درباره عملکرد دی‌یونگ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم گفت: «او گویی اصلا در قطر حضور نداشت.»

فرنکی دی‌یونگ هم در پاسخ به صحبت‌های گولیت گفت: «تعیین‌کننده هستم؛ اما مردم فقط گل و پاس گل را می‌بینند! نقش من در تیم اینطور نیست که بتوانم نتیجه‌ی بازی را تعیین کنم، گل و پاس گل به ثبت برسانم و بازی را کاملا تحت کنترل داشته باشم؛ به نظر من تا به حال اینچنین بازیکنی وجود نداشته است.»

او همچنین درباره تونی کروس و اعلام بازنشستگی او با طعنه به حرف‌های گولیت گفت: «تونی در آخرین روزهای فوتبالی خود به سر می‌برد؛ او بازیکن شگفت‌انگیزی‌ است اما آیا او گل‌ها و پاس گل‌های زیادی هم داشته است؟»
 
با تمامی این تنش‌های رسانه‌ای، فرنکی دی‌یونگ در اردوی آماده‌سازی هلند در روزهای منتهی به یورو به سر می‌برد و انتظار می‌رود با عملکرد خود، پاسخ شایسته‌ای به تمام منتقدین خود ارسال کند.

1428