خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها؛ قرارداد ستاره ازبک بند فسخ ندارد

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها؛ قرارداد ستاره ازبک بند فسخ ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل پرسپولیس خیال هواداران تیمش را درباره قرارداد ستاره ازبکستانی این تیم راحت کرد.

به گزارش فوتبالی، اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس به واسطه درخشش در نیم فصل دوم لیگ برتر این روزها حسابی مورد تعریف و تمجید بسیاری از فوتبالدوستان قرار گرفته است. اما جالب است بدانید اورونوف قبل از اینکه به پرسپولیس بپیوندد هم کاملا چهره‌ای شناخته شده برای ایرانی‌ها بود. او همراه تیم سابق خود در لیگ قهرمانان آسیا هم گروه نساجی بود و موفق شد در دو بازی رفت و برگشت چهار گل به نماینده ایران بزند تا به این شکل حسابی میان ایرانی‌ها معروف شود.

در حالی که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر همه منتظر امضای قرارداد اورونوف با استقلال بودند، اما او به یکباره سر از پرسپولیس درآورد و با درخشش در این تیم، کمک زیادی در راه قهرمانی به پرسپولیس کرد و البته باعث افسوس خوردن هواداران استقلال هم شد.

درست ساعتی پس از پایان لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس بود که سروش رفیعی با حضور در یکی از برنامه های ورزشی، از پیشنهاد میلیون دلاری اورونوف پرده برداشت تا کام هواداران پرسپولیس پس از قهرمانی خیلی زود تلخ شود. البته پیش از آن هم شایعات و گمانه زنی‌هایی در مورد اورونوف وجود داشت.

حالا مدیرعامل سرخ‌ها که امشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص وضعیت قرارداد اورونوف هم صحبت کرد که مشخص شد در قرارداد اورونوف هیچ بند فسخی وجود ندارد تا خیال هواداران پرسپولیس از این بابت راحت شود. البته رضا درویش صحبت‌های سروش رفیعی مبنی پیشنهاد خارجی برای اورونوف را تایید کرد، اما با توجه به این که او بند فسخ ندارد، نمی‌تواند به این راحتی‌ها جدا شود.

همچنین درویش از علاقه خود ستاره ازبک برای ماندن در پرسپولیس هم خبر داد:"او یک فصل دیگر هم در پرسپولیس است و در قرارداد او بند فسخ وجود ندارد. ولی خداراشکر با تیم هماهنگ است و فضای تیم را هم دوست دارد. اورونوف از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارد ولی او عاشق پرسپولیس است."

با این وجود هر تیمی که خواستار جذب اورونوف است باید مبلغ رضایتنامه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای او در نظر گرفته را پرداخت کند که البته با توجه به عملکرد درخشان اورونوف بعید به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس فعلا قصدی برای فروش این بازیکن داشته باشد.

۲۶۳۶