ادعای مدیر عامل پرسپولیس؛ ماشاریپوف به ما هم پیشنهاد شد اما یحیی او را نخواست!

ادعای مدیر عامل پرسپولیس؛ ماشاریپوف به ما هم پیشنهاد شد اما یحیی او را نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس مهمان برنامه امشب فوتبال برتر بود و درباره مسائل مهم این روزهای پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، امشب مانند سایر دوشنبه شب‌ها، برنامه فوتبال برتر روی آنتن زنده شبکه سه رفت و به بررسی هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر پرداخت. در بخشی از این برنامه با دعوت از مدیر عامل پرسپولیس، رضا درویش و محمدحسین میثاقی به گفتگو پرداختند. میثاقی در بخشی از این گفت‌وگو، در مورد اوستون اورونوف سوال کرد و از بند فسخ او پرسید که درویش اظهار کرد ما با هیچ کس قراردادی با بند فسخ نبسته ایم حتی با اورونوف.  

میثاقی در ادامه سوالاتش از درویش، درباره شایعات مطرح در مورد انتقال این دو بازیکن ازبک به سرخابی پوشان پایتخت پرسید. او از درویش سوال کرد: «اورونوف ابتدا قرار بود به استقلال بپیوندد و بعد به پرسپولیس پیوست؟» درویش از این امر اظهار بی اطلاعی کرد و در مورد شیوه این انتقال گفت: «یکی از دوستان (یکی از ایجنت‌ها) با من تماس گرفت و شرح شرایط را داد و این دو بازیکن ازبک که یکی از آن‌ها به استقلال رفت را معرفی نمود که من ابتدا گفتم صبر کن تا نظر کادر فنی را جویا شوم که ابتدا هم ماشاریپوف را به من پیشنهاد داده بود اما مورد تایید کادر فنی قرار نگرفت و بعد اورونوف را به من پیشنهاد که بعد از چند ساعت کادر فنی به من تایید داد و گفت بازیکن خوبی است و ما با او ساعت 9 شب شروع به مذاکرده کردیم و 3 و پنج دقیقه بامداد با اورونوف قرارداد بستیم.»  

زمانی که این دو بازیکن ازبکستانی به تیم‌های تهرانی پیوستند؛  شایعاتی مبنی بر این که قرار بود اورونوف ابتدا به استقلال بپیوندد و بعد توسط پرسپولیس هایجک شد یا این که کادر فنی استقلال، علی الخصوص سرمربی این تیم، اورونوف را نخواسته است. همان زمان هم جواد نکونام گفته بود به شرطی اورونوف را می‌خواهد که دو بازیکن ایرانی دیگر هم جذب شوند. اما لیست استقلال برای 3 بازیکن جدید جا نداشت و به همین دلیل پیوستن اورونوف به استقلال منتفی شد.

شاید بتوان گفت اورونوف یکی از بهترین یا شاید بهترین بازیکن خارجی است که پرسپولیس در چند سال گذشته جذب کرده. او که در 13 مسابقه نیم فصل در ترکیب پرسپولیس حاضر بود؛ موفق شد 6 بار گلزنی کند. همچنین در جام حذفی نیز در طی دو مسابقه، یک بار دروازه حریف را با پیراهن پرسپولیس باز کرده است و یک پاس گل نیز در این رقابت‌ها به ثبت رسانده است.

7899