شروع رویایی برای بازیکن-هوادارِ پرسپولیس؛ خدابنده‌لو پرچم را چرخاند!

شروع رویایی برای بازیکن-هوادارِ پرسپولیس؛ خدابنده‌لو پرچم را چرخاند!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد خدابنده‌لو در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس موفق به کسب قهرمانی با این تیم در لیگ برتر شد.

به گزارش فوتبالی، محمد خدابنده‌لو که در سال‌های اخیر تیم‌های زیادی را عوض کرده است، پیش از پیوستن به پرسپولیس پیراهن تیم‌هایی چون ذوب آهن، گل گهر و مس رفسنجان را برتن کرده بود و از لحاظ آماری در همه آن‌ها عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته بود. 

این بازیکن 24 ساله که سابقه بازی برای تیم امید ایران را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در کنار نفراتی چون عیسی آل کثیر، اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن به پرسپولیس پیوست و به یک خرید خوب برای این تیم بدل شد. 

خدابنده‌لو در دوران نونهالی و نوجوانی طرفدار دو آتشه پرسپولیس بوده و حتی ویدیویی که از او در دربی معروف ایمون زاید منتشر شد کاملا بر روی این موضوع صحه می‌گذارد. حالا شرایط برایش به‌گونه‌ای پیش رفته که در اولین سال حضور در جمع قرمزها موفق به قهرمانی در لیگ برتر شد که اتفاق بسیار رویایی به نظر می‌رسد.

خدابنده‌لو گرچه در این فصل زیاد فرصت بازی کردن با پیراهن قرمز را به دست نیاورد و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی برای پرسپولیس به میدان رفت اما جمعا در یازده مسابقه به میدان رفت و امیدوار است این آمار در لیگ بیست و چهارم بهبود ببخشد.

9098