رقصی برای همه گل‌های مهم فصل؛ کنعانی زادگان یزله رفت!

رقصی برای همه گل‌های مهم فصل؛ کنعانی زادگان یزله رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- کنعانی‌زادگان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گل‌های مهمی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، حسین کنعانی‌زادگان که در تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوست و پس از چند سال حضور در فوتبال قطر برای سومین بار قرمزپوش شد در لیگ بیست و سوم با وجود حواشی که داشت بدون تردید یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در راه فتح جام بود.

این بازیکن 30 ساله در لیگ بیست و سوم موفق به انجام 26 بازی برای تیمش شد و آمار 6 گل زده و یک پاس گل را از خودش بر جای گذاشت؛ کنعانی‌زادگان که تنها در 4 مسابقه نتوانست در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد انصافا گل‌های مهمی را در طول فصل به ثمر رساند که در راه تکرار قهرمانی تیمش ارزش زیادی داشت.

کنعانی‌زادگان در تقابل پرسپولیس مقابل فولاد که حسابی گره خورده بود گل سوم و برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در مصاف با پیکان بریس کرد تا قرمزها با پیروزی سال 1402 به پایان برسانند. شاید از بین همه این گل‌ها، گلش به استقلال خوزستان در کامبک رویایی قرمزها اهمیت بیشتری داشت. او زمانی که تیمش 3 بر صفر عقب بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و خیلی با آرامش دروازه حریف را باز کرد تا بستر را برای برگشت پرسپولیس به بازی هموار کند. او در جشن قهرمانی پرسپولیس هم به سبک همیشگی خودش یزله رقصید. 

کنعانی‌زادگان به اردوی جدید تیم ملی جهت برگزاری مسابقه با هنگ‌کنگ و ازبکستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی هم دعوت شد تا بدین شکل در کنار قهرمانی در لیگ برتر مزد فصل خوب خودش را با دعوت دوباره به تیم ملی بگیرد.

9098