پیشنهاد وسوسه انگیز تیم‌های عربستانی به ستاره منچستریونایتد

پیشنهاد وسوسه انگیز تیم‌های عربستانی به ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد فرصت خوبی دارد تا با فروش کاسمیرو به یکی از تیم های عربستانی، پول خوبی به دست بیاورد. 

به گزارش فوتبالی و فابریتزیو رومانو، النصر و الهلال، 2 باشگاهی هستند که می خواهند ستاره برزیلی منچستریونایتد را با رقمی در حدود 90 الی 100 میلیون یورو به خدمت بگیرند. کاسمیرو در سال 2022 با مبلغ 70 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست، اما نتوانست روزهای درخشانش در سانتیاگو برنابئو را در الدترافورد تکرار کند.

به نقل از سایت گل، النصر مذاکرات اولیه را با نمایندگان کاسمیرو آغاز کرده و به این ستاره برزیلی قول داده است که در فصل آینده، او نقش کلیدی در کنار کریستیانو رونالدو خواهد داشت. شاید حضور رونالدو باعث جلب توجه کاسمیرو به فوتبال خاورمیانه شده و او می تواند با پیوستن به این تیم عربستانی، خودش را از شر فشارهای لیگ برتر انگلیس خلاص کند و یک شروع تازه ای داشته باشد. 

قیمت حدودی کاسمیرو برای تیم های عربستانی چیزی در حدود 100 میلیون یورو است که اگر شیاطین سرخ این فرصت را غنیمت بشمارند و کاسمیرو را با این قیمت به فروش برساند، آن ها می توانند در چند پست خریدهای خوبی انجام دهند و دوباره تیم‌شان را بسازند. 

کاسمیرو تا سال 2026 با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

4416