صالحی: دیگر بهانه‌ای نداریم/ باید صدمان را برای پیروزی بگذاریم

صالحی: دیگر بهانه‌ای نداریم/ باید صدمان را برای پیروزی بگذاریم

پایگاه خبری فوتبالی- لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: دیگر هیچ بهانه‌ای نداریم و باید با تمام وجود برای پیروزی بکوشیم .

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، آرمان صالحی پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی در سالن اصلی مسابقات در هفته دوم لیگ ملت ها و در آستانه بازی با ژاپن اظهار کرد: طی چهار روزی که به ژاپن آمدیم، کل تیم ریکاوری خوبی داشتند و تمرینات توپی خوبی را پشت سر گذاشتیم. خوب وزنه زدیم و در کل تمرینات خوبی داشتیم .

وی ادامه داد: ژاپنی‌ها مثل همیشه منظم و مرتب با برنامه ریزی مثال‌زدنی میزبانی می‌کنند و امروز در سالن اصلی تمرین کردیم. اولین بازی ما با میزبان است ، اگر اشتباه نکنم بازی افتتاحیه است و بر خلاف هفته اول که نتواتستیم آن چیزی که باید بدست آوریم امیدوارم در هفته دوم با عملکرد بهتر و ریکاوری ذهنی خوبی که در این مدت انجام دادیم بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

وی در خصوص اضافه شدن ایشیکاوا و تاکاهاشی به ترکیب ژاپن در بازی فردا گفت : صد در صد حضورشان متفاوت خواهد بود و ژاپن در هفته اول از چهار مسابقه بدون حضور این بازیکنان سه برد به دست آورد، میزبان هم هستند و شرایط کامل فرق می‌کند . هر دو بازیکنی هستند که در فینال و نیمه نهایی لیگ ایتالیا حاضر بودند و بازیکنان بزرگی محسوب می‌شوند.

لیبروی تیم ملی در پایان تاکید کرد : ما دیگر بهانه‌ای نداریم و باید هرچه از دستمان بر می‌آید انجام دهیم و صدمان را بگذاریم تا ببریم. من از شانس صحبت نمی‌کنم از باور می‌گویم. باید باور داشته داشته باشیم و همدل باشیم و صدمان را بگذاریم تا ببریم .

جدال ایران و ژاپن در روز اول از هفته دوم لیگ ملت‌ها روز سه شنبه ۱۵ خردادماه ساعت ۱۳/۵۰ بوقت تهران برگزار خواهد شد.

2636