افشاگری مجید بصیرت از یک ایجنت؛ به یک بازیکن گفت با من ببند تا در سپاهان بمانی!

افشاگری مجید بصیرت از یک ایجنت؛ به یک بازیکن گفت با من ببند تا در سپاهان بمانی!

پایگاه خبری فوتبالی- مجید بصیرت کاپیتان و سرپرست اسبق سپاهان با حضور به عنوان کارشناس در یکی از برنامه‌های سیما، نکته عجیبی را در مورد وضعیت ایجنت‌ها در فوتبال ایران شرح داد. 

به گزارش فوتبالی، بصیرت که در طول دوران فوتبالی‌اش بیش از 200 بازی در ترکیب سپاهان حضور داشته و سابقه کاپیتانی، سرپرستی و مربیگری در سپاهان را هم در کارنامه خود دارد با حضور در برنامه زنده «دیدار برتر» به عنوان کارشناس در مورد شرایط سپاهان و بازی آخر این تیم مقابل شمس آذر صحبت کرد.

او اما در قسمتی از این مصاحبه در مورد یک مدیر برنامه یا ایجنت، نکته عجیبی را متذکر شد. بصیرت گفت: «پس از جدایی یکی از بازیکنان خیلی خوب سپاهان، من او را دیدم و از او علت جدایی را پرسیدم. بازیکن مورد اشاره در پاسخ گفت: «یک شخص (یک ایجنت) به من گفت بیا با من قرارداد ببند تا من مدیر برنامه‌هایت شوم تا بتوانی با سپاهان تمدید کنی وگرنه نمی‌توانی با سپاهان قرارداد ببندی!» بصیرت در ادامه گفت: «همین اتفاقات باعث می‌شود برخی از بازیکنان از سپاهان می‌روند چون حاضر نیستند بروند یک قرارداد دیگر با یک ایجنت دیگر ببندند.» بصیرت در ادامه حرفهایش از مدیران خواست که در فصل‌های آینده این کار را کنار بگذارند و اگر هم می‌خواهند بازیکن خارجی بگیرند بازیکن با کیفیت بگیرند.  

در فوتبال ما اما، این اتفاقات چندان عجیب نیست وسابقه‌دار نیز هست. سه سال پیش نیز یکی از مدیران عامل برای فسخ قرارداد بازیکن جوانش و انتقال او به یک تیم دیگر، شرط کرده بود که بازیکن جوان باید مدیر برنامه‌هایش را عوض کند و بعدا فسخ بگیرد. علاوه بر دستور تعویض، مدیرعامل حتی مدیر برنامه جدید را هم معرفی کرده بود و گفته بود باید با این فرد قرارداد ببندی! اتفاقی که در نهایت رخ داد و بازیکن با تعویض مدیربرنامه‌اش توانست فسخ بگیرد و به باشگاه جدید بپیوندد.

7899