مذاکرات رویس با باشگاه آینده‌اش جدی شد

مذاکرات رویس با باشگاه آینده‌اش جدی شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو رویس پس از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپای 24-2023 و شکست مقابل رئال مادرید، حالا آماده دوران جدید فوتبالش می شود.

به گزارش فوتبالی، اسطوره دورتموند از این تیم جدا می شود که به نظر می رسد که لیگ آمریکا مقصد احتمالی او خواهد بود و گالکسی به دنبال جذب این بازیکن خواهد بود. 

باشگاه لس آنجلس گالکسی اولین تماس ها را با رویس برقرار کرده است. نمایندگان این باشگاه در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی حضور داشتند و با وکیل رویس صحبت کردند. به نظر می رسد که این هافبک آلمانی هم از این پیشنهاد خوشش آمده است.

رویس بدین ترتیب در سن 34 سالگی و در آخرین سالهای پیش از بازنشستگی خود می تواند به لیگ آمریکا برود. البته با توجه به این که باشگاه شارلوت زودتر برای خرید رویس اقدام کرده بود، باشگاه گالکسی باید به آنها غرامت بپردازد و بعد از آن برای خرید رویس اقدام کند.  البته به جز این دو باشگاه، سن لوئیز سیتی نیز در لیگ آمریکا از خرید رویس استقبال کرده است. 

رویس در صورت پیوستن به گالکسی در کنار ریکی پوچ هافبک سباق بارسلونا بازی خواهد کرد. این تیم در حال حاضر در رتبه جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا قرار دارد. 

4125