بهترین‌های لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ معرفی شدند

بهترین‌های لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ معرفی شدند

پایگاه خبری فوتبالی-  با اعلام رسمی از سوی یوفا، وینیسیو جونیور به عنوان بهترین بازیکن و جود بلینگهام به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ انتخاب شدند.

 به گزارش فوتبالی، لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شنبه شب در استادیوم ومبلی لندن و با قهرمانی رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر مقابل دورتموند به پایان رسید‌. دو ستاره کهکشانی‌ها در این فصل توانستند علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، دو عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان را نیز تصاحب کنند. وینیسیوس جونیور ستاره‌ی برزیلی به عنوان بهترین بازیکن و جود بلینگهام ستاره انگلیسی به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ انتخاب شدند. هر دو بازیکن در راه قهرمانی ۱۵ام مادریدی‌ها در اروپا نقش بسزایی داشتند.

 وینیسیوس جونیور یکی از بهترین‌ فصل‌های فوتبالی خودش را سپری کرد. وینگر ۲۳ ساله برزیلی این فصل در لیگ قهرمانان اروپا پس از انجام ۱۰ بازی، آمار ۶ گل و ۴ پاس گل را ثبت کرد و در بازی‌های حساس مقابل دورتموند، بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر روی اکثر گل‌های رئال مادرید تاثیر مستقیم داشت.

 جود بلینگهام دیگر ستاره رئال مادرید نیز جایزه عنوان بهترین بازیکن جوان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد‌. هافبک ۲۰ ساله انگلیسی در اولین فصل خودش در ترکیب رئال مادرید درخشش فراتر از حد انتظاری در تمامی مسابقات داشت. بلینگهام در لیگ قهرمانان اروپا این فصل پس از انجام ۱۱ بازی توانست آمار ۴ گل و ۵ پاس گل را ثبت کند. 

۱۴۲۸