تکذیب خبر پیوستن ستاره بارسلونا به تیم جدید مورینیو

تکذیب خبر پیوستن ستاره بارسلونا به تیم جدید مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا اخیراً به درهای خروج از نیوکمپ نزدیک شده، اما این مهاجم لهستانی تمامی شایعات را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته، بدترین آمار گلزنی اش را در طول یک دهه اخیر داشت و حالا اخباری مبنی بر جدایی او از بلوگرانا به گوش می رسید و اخیراً نیز به تیم فنرباغچه ترکیه که هدایت آن را ژوزه مورینیو برعهده دارد لینک شده است. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ به اسپورت گفت: "پیوستن به فنرباغچه؟ این تیم هیچ تماسی با من یا مدیربرنامه هایم نگرفته است. فعلاً چیزی درباره این موضوع نمی دانم."

لواندوفسکی در ادامه راجع به خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت: "اگر وقتش برسد، قلبم به من خواهد گفت. قبل از اینکه تصمیمی بگیرم، باید چیزی حس کنم. نمی دانم این اتفاق چه زمانی رخ می دهد. خیلی سخت است که زمانش را خودم تعیین کنم. فعلاً احساس نمی کنم که الان زمان خوبی برای خداحافظی است، چون از نظر فیزیکی در شرایط بسیار خوبی به سر می برم و در حال حاضر نمی توانم به بازنشستگی فکر کنم. شاید تونی کروس در لحظه چیزی را حس کرد و تصمیم به خداحافظی گرفت."

4416