تغییرات پی‌درپی کادرفنی، بلای جان صنعت نفت

تغییرات پی‌درپی کادرفنی، بلای جان صنعت نفت

پایگاه خبری فوتبالی- تیم صنعت نفت آبادان یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم به لیگ یک سقوط کرد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در شرایطی میهمان ذوب‌آهن اصفهان بود که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر یک برابر گاندوها شکست خورد.

با توجه به شکست ۲ بر یک نفتی‌ها این تیم همچنان ۲۱ امتیازی ماند تا فاصله این تیم یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ با منطقه امن ۵ امتیاز شود تا بدین ترتیب این تیم وداع زود و تلخی با لیگ برتر داشته باشد.

متاسفانه اتفاقات عجیب و غریب و تلخی که در یک فصل اخیر در آبادان رخ داد، سناریوی غم‌انگیزی را برای این تیم رقم زد. نفتی‌ها در هفته پایانی لیگ بیست و دوم موفق شدند با شکست گل‌گهر سیرجان در رقابت‌های لیگ بمانند از همین رو مدیریت باشگاه به عبدالله ویسی اعتماد کرد و لیگ بیست و سوم را با وی آغاز کرد.

استعفا چندین باره ویسی در نیم فصل دوم با مخالفت مدیران باشگاه صنعت نفت مواجه شد، اما سرانجام او جدا شد تا سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی جدید برزیلی‌ها معرفی شود؛ هرچند انتخاب جانشین ویسی تبدیل به یک پروسه طولانی و فرسایشی شد و در این میان گزینه‌های همانند فراز کمالوند و محرم نویدکیا تا پای توافق با برزیلی‌ها پیش رفتند ولی حضور آنها به یک‌باره منتفی شد.

بختیاری‌زاده بعد از حضور روی نیمکت این تیم آبادانی و بعد از ۶ بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرد و به توفیق چندانی نرسید تا او نیز از هدایت این تیم برکنار شود.

بعد از سهراب، فراز کمالوند هدایت صنعت نفت را برعهده گرفت. این مربی اگرچه توانست نتایج مطلوب‌تری را نسبت به سایر مربیان بگیرد، اما سرانجام اتفاق تلخی که همه آبادانی‌ها از آن می‌ترسیدند رخ داد و این تیم به لیگ یک سقوط کرد.

به نظر می‌رسد تعویض متعدد مربیان در این فصل بلای‌جان برزیلی‌ها شد و برخلاف سال گذشته با تغییر در کادر فنی، نتوانستند خود را نجات دهند و در پایان صنعت نفت به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.

7474