واکنش عضو هیات مدیره مس رفسنجان به خبر احضارش به کمیته اخلاق؛ در هر محکمه‌ای حاضر می‌شوم!

واکنش عضو هیات مدیره مس رفسنجان به خبر احضارش به کمیته اخلاق؛ در هر محکمه‌ای حاضر می‌شوم!

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان از خبر احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال استقبال کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر دیروز بود که خبر رسید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محمد ربیعی سرمربی اسبق مس رفسنجان، علی علیزاده معاون ورزشی سابق باشگاه مس رفسنجان، مجید زین الدینی مدیرعامل سابق باشگاه مس و علی رمضانی عضو هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان را چهارشنبه هفته آینده به تاریخ 23 خرداد 1403 برای ادای توضیحات به این کمیته دعوت کرده است.

در خبری که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده به صورت واضح و آشکار، مشخص نشده این افراد برای توضیح در کدام مساله و کدام پرونده دعوت شده‌اند اما با توجه به همکاری همزمان زیندینی، علیزاده و ربیعی در باشگاه مس رفسنجان به نظر می‌رسد ماجرا مربوط به پرونده فساد در این باشگاه است که حدود یک ماهی است ابعاد آن افشا شده است

یکی از کسانی که نامش در فهرست دعوت‌شدگان به کمیته اخلاق دیده می‌شود علی رمضانی است. او هم‌اکنون عضو هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان است. رمضانی همان کسی است که مدتی پیش اعلام کرد شاکی این پرونده شرکت صنایع ملی مس ایران بوده است. او همچنین ادعا کرده بود زمانی که مدیرعامل مس کرمان بوده، فردی نزدیک به کمیته داوران وجود داشته که نام داور بازی یک ماه آینده را می‌دانسته است و آن فرد از وی خواسته با او همکاری کند تا تیمش ‌به لیگ برتر صعود کند اما این مدیر راضی به انجام چنین کاری نشده و به همین دلیل مس کرمان نتوانسته به لیگ برتر صعود کند و 8 هفته در لیگ آزادگان نتیجه نگرفته است

حالا رمضانی به همراه 3 نفر دیگر به کمیته اخلاق احضار شده است. او ساعاتی پیش در یک استوری در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام توضیحاتی داده است که نشان می‌دهد ماجرا مربوط به همین پرونده است.

او با انتشار تصویر خبر سایت فدراسیون نوشته است: «برای افشا و مبارزه با فساد حاضرم در هر محکمه‌ای حاضر شوم و چه محکمه‌ای بهتر از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال! کمیته اخلاق از ارکان قضایی متولی فوتبال کشور است که می‌تواند به شیوه فوتبالی با فساد برخورد کند. همشهریان و هواداران عزیز باشگاه و تیم فوتبال مس رفسنجان، برای دفاع از تمامیت باشگاه و مقابله با هدر رفتن بیت‌المال و صیانت از سرمایه و منافع آن چهارشنبه هفته آینده در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر خواهم شد و با تمام وجودم در راستای مبارزه با فساد گام برخواهم داشت. به امید روزی که فوتبال ایران و باشگاه مس رفسنجان از وجود عناصر ناپاک، فرصت طلب و سواستفاده‌گر پاک شود.» 

مجید زین الدینی و علی علیزاده مدیرعامل و معاون ورزشی سابق باشگاه مس رفسنجان، از اواخر سال گذشته درگیر این پرونده شده‌اند و البته نام‌شان در این پرونده وجود داشته اما این اولین بار است که نام محمد ربیعی به صورت مستقیم و از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود.



1359