هشدار اسطوره رئال مادرید به ستاره برزیلی: اگر بروی، پشیمان خواهی شد

هشدار اسطوره رئال مادرید به ستاره برزیلی: اگر بروی، پشیمان خواهی شد

پایگاه خبری فوتبالی - پدیا میاتوویچ اسطوره رئال مادرید به رودریگو گوئس ستاره برزیلی این باشگاه درباره خروج احتمالی در تابستان هشدار داد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد در صورت پیوستن کیلیان امباپه از پی اس جی به رئال مادرید، رودریگو کار بسیار سختی برای حضور در ترکیب اصلی کارلو آنچلوتی داشته باشد و خود این ستاره برزیلی، هرگونه خروج احتمالی از سانتیاگو برنابئو را رد نکرده است و منچسترسیتی نیز مشتری شماره یک اوست و می خواهد او را به اتحاد ببرد. 

حالا پدیا میاتوویچ زننده گل قهرمانی رئال مادرید در فینال سال 1998 مقابل یوونتوس به خبرنگاران گفت: "من تصمیم اشتباهی با ترک کردن رئال مادرید و پیوستن به فیورنتینا گرفتم. فلورانس شهر زیبایی است، اما دو هفته بعد از خروج از رئال مادرید، بابت تصمیمی که گرفتم، پشیمان شدم. در آن لحظه دلم برای زمین تمرین، استادیوم، رختکن و همه چیز تنگ شد. بازیکنان نمی دانند که در رئال مادرید چه چیزهای بزرگی در اختیار دارند و وقتی این موضوع را درک می کنند که دیگر در رئال مادرید نیستند. رودریگو واقعاً بااستعداد است و اختلاف زیادی با وینیسیوس ندارد."

میاتوویچ با این پیام هشدار بزرگی به رودریگو گوئس داد که ممکن است در تابستان آینده رئال مادرید را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد.

4416