پیش‌بینی سرمربی دورتموند درباره آینده ستاره منچستریونایتد

پیش‌بینی سرمربی دورتموند درباره آینده ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ادین ترزیچ سرمربی بروسیا دورتموند مطمئن است جیدون سانچو در آینده نزدیک، یک بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو بعد از دعوایی که با اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد داشت، به صورت قرضی از شیاطین سرخ جدا شد و بروسیا دورتموند پیوست و نقش کلیدی در صعود زنبورها به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد، اما در فینال نتوانست حریف رئال مادرید شود و دستش از جام کوتاه ماند.

به نقل از سایت گل، بازگشت سانچو به منچستریونایتد بعید به نظر می رسد، اما همچنان مشخص نیست که این ستاره انگلیسی در فصل آینده هم پیراهن دورتموند را برتن کند. ترزیچ راجع به سانچو گفت: "شما می توانید احساس شادی که او در رختکن دریافت می کند را حس کنید. من از کار کردن با جیدون بسیار لذت می برم. ما نمی دانم که چه سرنوشتی در انتظار ماست، اما مطمئن هستم که سانچو یک بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد. من هنوز درباره آینده با سانچو صحبت نکرده ام، اما واقعاً خوشحالم که با ماست."

سانچو در سال 2021 با رقم 73 میلیون پوند از دورتموند به منچستریونایتد پیوست، اما نتوانست انتظارات را در الدترافورد برآورده کند.

4416