پیام رونالدو به هواداران النصر پس از پایان ناامیدکننده در فصل 2023-24

پیام رونالدو به هواداران النصر پس از پایان ناامیدکننده در فصل 2023-24

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر، فصل 2023-24 را با 50 گل به پایان رساند، اما در نهایت نتوانست به هیچ جامی دست پیدا کند و به هواداران این تیم عرببستانی قول داد که قوی تر از همیشه بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد در سن 39 سالگی همچنان تاریخ سازی می کند و رکوردها را جابجا می کند. او توانست در لیگ حرفه ای عربستان، 35 گل بزند و به اولین بازیکنی تبدیل شود که در 4 لیگ مختلف، کفش طلا را تصاحب می کند. 

کریستیانو رونالدو شانس این را داشت که با پیروزی مقابل الهلال در فینال کینگز کاپ، به جام برسد، اما در این دیدار شکست خورد. رونالدو در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار یک عکس از خودش نوشت: "بازی کن، یاد بگیر، بزرگ شو و همین روند را تکرار کن. برای حمایت های شما در این فصل تشکر می کنم. ما قوی تر از همیشه بازخواهیم گشت."

از قرارداد رونالدو با النصر یک فصل دیگر باقی مانده و با این اوصاف، او همچنان بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می کند. حالا این ستاره پرتلاش باید خودش را برای رقابت های یورو 2024 با پرتغال آماده کند و دوست دارد اتفاقات 2016 را یک بار دیگر تکرار کند.

4416