ناامیدی گلر 27 ساله آلمانی از حضور در ترکیب اصلی بایرن مونیخ

ناامیدی گلر 27 ساله آلمانی از حضور در ترکیب اصلی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- الکساندر نوبل، سنگربان ۲۷ ساله و آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است تا وقتی نویر در اوج آمادگی خود به سر می‌برد، جایی در اسکواد باواریایی‌ها نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، الکساندر نوبل، گلر ۲۷ ساله‌ی آلمانی، در شهر پادربورن آلمان متولد شد و فوتبال حرفه‌ای خود را در شالکه‌ دنبال نمود و سرانجام با الگو قرار دادن مانوئل نویر، معدن‌چی‌ها را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد تا پس از ۹ سال از خرید مانوئل نویر، باز هم دروازه‌بان بایرن مونیخ از باشگاه شالکه خریداری شده باشد

در باشگاه بایرن مونیخ اما همه‌چیز مطابق انتظار الکساندر نوبل پیش نرفت و در انتهای فصل، با قراردادی قرضی به مدت ۲ سال به موناکوی پیوست و بیش از ۹۰ بازی برای این باشگاه فرانسوی به ثبت رساند. پس از موناکو، نوبل به اشتوتگارت آلمان پیوست و شاگرد سباستین هوینس شد. نوبل در اشتوتگارت هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد اما باز هم مانوئل نویر، سنگربان اول باواریایی‌ها باقی ماند و حتی با تمدید قراردادش، نفوذ و اختیارات بیشتری را نیز دریافت نمود تا امید‌های نوبل برای پیراهن شماره ۱ باواریایی‌ها کم‌رنگ‌ شود.

باریکه‌ی امید نوبل اما، دعوت‌شدن به اردوی آماده‌سازی تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو بود؛ جایی که او به اورتگا و تراپ نیز ترجیح داده شد. او در کنفرانس مطبوعاتی‌اش درباره‌ی آینده‌ی خود به صراحت این‌چنین می‌گوید: «مانو هنوز آماده است و تا زمانی که او در بایرن است، حضور من در بایرن منطقی نخواهد بود. باید بگوییم آنچه او برای آلمان به دست آورده است غیرقابل باور است. او دروازه بانی را وارد مرحله جدیدی کرد. در رسانه‌ها خیلی چیزها  نوشته شده که درست نیست. من مشتاقانه منتظر تمرین با او هستم.»

1428