صحبت‌های ستاره‌ این فصل چلسی در مورد هافبک بلژیکی این تیم

صحبت‌های ستاره‌ این فصل چلسی در مورد هافبک بلژیکی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر ستاره این فصل چلسی در مورد رومئو لاویا هافبک بلژیکی آبی‌ها گفت که با گذشت زمان کیفیت او مشخص می‌شود.
 
 
به گزارش فوتبالی، رومئو لاویا هافبک ۲۰ ساله بلژیکی که در تابستان سال گذشته با انتقالی ۵۶ میلیون پوندی از ساوتهمپتون به چلسی پیوست به دلیل مصدومیت‌هایی که داشت نتوانست یک بازی‌ کامل برای چلسی در این فصل انجام دهد.
 
 
هافبک بلژیکی در تابستان و زمانیکه در تیم ساوتهمپتون حضور داشت دچار مصدومیت شده بود و زمانی هم که با آبی‌ها قرارداد امضا کرد مصدوم بود و برای اولین بار در اواسط سال ۲۰۲۳ و در بازی مقابل کریستال پالاس اولین بازی خودش را برای چلسی انجام داد و پس از گذشت ۳۲ دقیقه دوباره از ناحیه ران آسیب دید و فصل را از دست داد. تا اولین بازی لاویا برای چلسی در این فصل به نوعی آخرین بازیش نیز باشد.
 
 
کول پالمر ستاره این فصل در خصوص رومئو لاویا گفت: «یکی از با کیفیت‌ترین بازیکنانی که با او بازی کردم، رومئو لاویا است. ما او را در این فصل در اختیار نداشتیم چون او یک سال کامل را مصدوم شده بود. با این وجود من احساس می‌کنم که او به خوبی بر روی بازگشت خودش کار می‌کند و زمانی که او شروع به بازی کردن برای ما بکند، همه متوجه کیفیت بالای او می‌شوند.»
 
 
حالا با توجه به شدت مصدومیت رومئو لاویا هنوز در مورد آماده شدن احتمالی او در تور پیش فصل چلسی در آمریکا زیاد است و باید دید این هافبک جوان چه زمانی بالاخره خودش را در ترکیب چلسی به خوبی نشان خواهد داد تا ثابت کند ارزش مبلغی که برایش پرداخت شده را دارد.

1428