چهره ویژه در تمرین تیم ملی؛ مهاجم جدید اینتر!

چهره ویژه در تمرین تیم ملی؛ مهاجم جدید اینتر!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی یکی از چهره‌های مهم این روزهای فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبالی، ماجراجویی‌های طارمی با پیراهن پورتو پس از 4 سال به پایان رسید و این لژیونر ایرانی در پایان بازی پورتو - اسپورتینگ، با هواداران و اعضای تیمش خداحافظی کرد.

طارمی در لیگ پرتغال دورانی طلایی را پشت سر گذاشت و یک بار با پیراهن ریوآوه و یک بار با پیراهن پورتو، آقای گل مسابقات شد و توانست با درخشش خود، توجه تیم‌های مطرح اروپایی را به خود جلب کند.

علاقه باشگاه اینتر به جذب طارمی، از چندماه قبل رسانه‌ای شد و مدیران این باشگاه در پی آن بودند که پس از اتمام قرارداد طارمی با پورتو، او را به صورت رایگان در تابستان به خدمت بگیرند.

هم اکنون که قرارداد طارمی با پورتو به پایان رسیده و او بازیکن آزاد محسوب می‌شود، هیچ مانعی بر سر راه او برای پیوستن به اینتر وجود ندارد و انتقال وی به سری‌آ در حال نهایی شدن است.

طارمی چند روز قبل همراه با ایجنت مشهور خود (فدریکو پاستورلو) به میلان سفر کرد و تست‌های پزشکی باشگاه اینتر را هم پشت سر گذاشت و هم اکنون قرار است پس از پایان روال اداری، نراتزوری رسما از مهاجم ایرانی خود رونمایی کند.

تیم ملی ایران امروز اردوی خود را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی آغاز کرد و شاگردان قلعه‌نویی یک جلسه تمرینی برگزار کردند. در کنار سایر لژیونرهای مطرح همچون جهانبخش، قدوس و... چهره طارمی هم دیده می‌شود که با انگیزه بالا خود را برای بازی‌های انتخابی جام جهانی آماده می‌کند و سعی دارد عملکردی به مراتب بهتر از جام ملت‌های آسیا ارائه دهد.

طارمی در جام ملت‌های آسیا 2023 درخشش همیشگی خود را نداشت و انتظارات را برآورده نکرد. او جمعا با 3 گل و یک پاس گل به کار خود پایان داد تا یکی از ستارگان ناکام تیم ملی در این تورنمنت لقب بگیرد.

حالا که طارمی به یکی از بزرگترین تیم‌های اروپایی پیوسته و قرار است لباس افعی را برتن کند، انتظارات از وی بیش از هر زمان دیگری بالاست و مردم ایران مشتاق‌اند ببینند نمایش وی در بازی‌های پیش رو به چه صورت خواهد بود.

7474