تجلیل از قهرمانان بلافاصله پس از بازگشت/ سکه طلا پاداش فدراسیون به ملی‌پوشان دوومیدانی

تجلیل از قهرمانان بلافاصله پس از بازگشت/ سکه طلا پاداش فدراسیون به ملی‌پوشان دوومیدانی

پایگاه خبری فوتبالی- پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا با کسب ۴٠ مدال رنگارنگ مراسم تقدیر از مدال آوران توسط فدراسیون دوومیدانی برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌ملی دوومیدانی امروز (یکشنبه)پس از کسب ۴٠ مدال رنگارنگ و عنوان قهرمانی در بخش تیمی توسط ملی پوشان کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا از طریق فرودگاه مهر آبادبه کشورمان بازگشت.

فدراسیون دوومیدانی طی مراسمی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون، پژمان معتمدی سرپرست دبیری، محسن برزگر محمدی عضو هیات رییسه، قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی، زهرا محمودوند نایب رییس بانوان و اورنگ مستقیم سرپرست تیم ملی، بلافاصله پس از بازگشت ورزشکاران، ظهر امروز از مدال آوران تقدیر و جوایز معین شده این ملی پوشان را اهداء کرد.

در این مراسم به مدال‌آوران طلایی و قهرمان مسابقات قهرمانی غرب آسیا یک سکه بهارآزادی، ورزشکاران نایب قهرمان یک نیم سکه و ورزشکاران برنزی یک ربع سکه بهار آزادی اهداء شد.

تیم ملی دوومیدانی ایران که با ۴۲ ورزشکار در این مسابقات حاضر شده بود با کسب ۴۰ مدال شامل ۲۱ طلا، ۱۶ نقره و ۳ برنز قهرمان شد.

2636