شوامنی و تکرار عکس معروف ژابی آلونسو با جام قهرمانی چمپیونزلیگ

شوامنی و تکرار عکس معروف ژابی آلونسو با جام قهرمانی چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با پیروزی مقابل بروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و برای پانزدهمین بار در تاریخ خودش قهرمان این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در حالی که اورلین شوامنی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت توانست بروسیا دورتموند را شکست بدهد. البته شوامنی در لیست رئال مادرید حضور داشت اما درون ترکیب قرار نگرفت و به عنوان یار تعویضی هم به میدان نیامد.

اورلین شوامنی پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، یک عکس یادگاری با جام قهرمانی گرفت. او در این تصویر پاهای خود را در کنار جام قرار داد و عکس گرفت. این حرکت را ژابی آلونسو پس از قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 انجام داده بود و حالا شوامنی هم آن را تکرار کرده است.

ژابی آلونسو در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14 به خاطر محرومیت حضور نداشت و رئال مادرید بدون حضور ژابی آلونسو موفق شد در یک بازی دراماتیک با نتیجه چهار بر یک اتلتیکو مادرید را شکست بدهد.

اورلین شوامنی این عکس معروف ژابی آلونسو را پس از 10 سال تکرار کرده است. آلونسو عکس را در لیسبون گرفته بود و شوامنی این تصویر را در لندن گرفته است.

1471